RŚ.6131. … . 20…
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
Załączniki do wniosku:
- kopia dokumentu poświadczającego tytuł prawny do nieruchomości (akt własności, umowa dzierżawy)
- gdy teren stanowi współwłasność, konieczna jest zgoda wszystkich współwłaścicieli nieruchomości,
- pełnomocnictwo, w przypadku działania przez pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
- jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem : zgoda właściciela na usunięcie drzew/krzewów
- mapka sytuacyjna z zaznaczona lokalizacja drzew/krzewów.
Urząd Gminy Kuślin ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin
tel. 61 44 72 721 , fax 61 44 72 731
e- mail: urzad@kuslin.pl
Wydanie zezwolenia na usuniecie drzew i krzewów jest wole od opłat.
Termin załatwienia sprawy zgodnie z ustawą o ochronie przyrody wynosi do 30 dni od daty złożenia do tutejszego Urzędu kompletnego wniosku. W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych lub wymagających uzgodnienia projektu decyzji z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Poznaniu, termin załatwienia sprawy wynosi do 60 dni. Przed wydaniem decyzji przeprowadza się oględziny drzew w terenie. O terminie oględzin powiadamia się strony postępowania z tygodniowym wyprzedzeniem. W trakcie oględzin dokonuje się weryfikacji danych zawartych we wniosku i sporządza się protokół.
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 627).
Od decyzji stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Kuślin.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Urząd Gminy Kuślin